خوش‌شانسی بازیکن بایرن مونیخ؛ جام جهانی را از دست نداد

خوش‌شانسی بازیکن بایرن مونیخ؛ جام جهانی را از دست نداد

پایگاه خبری فوتبالی - آلفونسو دیویس دفاع کناری کانادایی خوش شانس بود که با مصدومیت اخیرش، شانس حضور در جام جهانی را از دست نداد.

به گزارش فوتبالی، دیویس شنبه گذشته به علت مصدومیت در بازی بایرن مونیخ و هرتابرلین از زمین خارج شد و در فاصله دو هفته تا جام جهانی قطر این نگرانی وجود داشت که با مسابقات وداع کند اما تست های یکشنبه نشان می دهد که مشکل این بازیکن جدی نیست و می تواند در جام جهانی حضور پیدا کند.

دیویس دو بازی پیش روی بایرن پیش از جام جهانی را از دست خواهد داد. بایرن غیبت این دفاع کناری 22 ساله را تایید کرده است اما حضور این مدافع در جام جهانی قطر نیست و الفونسو می تواند به تیم ملی کشورش کمک کند.

تیم ملی کانادا پس از 36 سال به جام جهانی راه پیدا کرده و دیویس به هیچ وجه نمی خواست که فرصت حضور در مسابقات قطر را از  دست بدهد. این بازیکن با پنج گل و هشت پاس گل در مسابقات راهیابی، نقشی کلیدی در صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی داشت و حالا می تواند با آمادگی کامل استراحت کند و روی حضور در مسابقات قطر تمرکز کند. کانادا در مرحله گروهی جام جهانی با تیم هایی نظیر کرواسی، بلژیک و مراکش همگروه شده که کار آسانی برای صعود به مرحله بعدی ندارند.

4125