روایت هافبک بارسلونا از احتمال پیوستن به رئال مادرید

روایت هافبک بارسلونا از احتمال پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - پدری هافبک بارسلونا در مورد مسائل مختلف با "آیکان" صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، پدری در این باره که در سال 2019 انتقالش به رئال مادرید منتفی شد و یک سال بعدش به بارسلونا ملحق شده، بیان کرد:" همیشه گفته ام که از کودکی طرفدار بارسلونا بودم. در روستای ما "تگوسته" همه طرفدار رئال مادرید بودند و تعداد انگشت شماری نیز طرفدار بارسلونا بودیم. آیا ممکن بود که در رئال مادرید بازی کنم؟ فکر می کنم که همین طور بود. جاه طلبی من این بود که به عنوان یک بازیکن حرفه ای رشد کنم و خیلی مشکل بود که پیشنهاد رئال مادرید به عنوان یکی از بهترین باشگاه های تاریخ فوتبال را رد کنم. آن قطار از مقابلم عبور کرد و دو سال بعد از آن به تیم رویاهایم ملحق شدم. اولین اسطوره فوتبالی من یعنی اینیستا هم در این تیم حضور داشت."

وی در مورد علاقه خود به بازی فیفا گفت:" هرگز تیم پدری را در بازی فیفا انتخاب نمی کنم چرا که ممکن است اشتباه بازی کنم و ناامید می شوم. ترجیح می دهم که با مسی و رونالدو بازی کنم."

پدری در مورد مدعیان جام جهانی نیز صحبت کرد:" مسی همچنان بهترین است. آخرین جام جهانی خود را دارد و همه تلاش خود را می کند تا قهرمان شود. برزیل و فرانسه تیم هایی هستند که انسجام بالایی دارند و کمی بالاتر از بقیه قرار دارند."

4125