اکبری: امیدوارم سوپرجام پیش زمینه‌ای برای قهرمانی استقلال در لیگ باشد/ تیم ملی تدارک ضعیفی داشت

اکبری: امیدوارم سوپرجام پیش زمینه‌ای برای قهرمانی استقلال در لیگ باشد/ تیم ملی تدارک ضعیفی داشت

پایگاه خبری فوتبالی-بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد قهرمانی شاگردان ریکاردو ساپینتو در دیدار سوپرجام پیش زمینه‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم،یدالله اکبری درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال در سوپرجام با برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: عملکرد استقلال تا اینجای کار در لیگ برتر خوب بوده و قهرمانی در سوپرجام نیز باعث خوشحالی هواداران شده است. امیدوارم این قهرمانی پیش زمینه‌ای برای قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی باشد. استقلال تیم بزرگی است و با بازیکنانی که در اختیار دارد می‌تواند امسال هم قهرمان شود.

وی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال در آستانه شروع بازی‌های جام جهانی قطر تصریح کرد: با شرایطی که من می‌بینم تیم ملی در هر سه بازی شکست می‌خورد! انگلیس تیم بسیار خوب و یکی از مدعیان قهرمانی است. آمریکا را دست کم گرفته‌اند در صورتی که آنها تدارکات خوبی دیده‌اند. شاید یکسری از حرف‌های من ناراحت شوند اما تغییر سرمربی تیم ملی کار درستی نبود و جزو مرام ما ایرانی‌ها نیست.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد: تدارکات ما برای حضور در جام جهانی ضعیف بوده است. تیم ملی حداقل باید چند بازی با تیم‌های درجه یک انجام می‌داد. یک ماه مانده به شروع جام جهانی دست به تغییرات زدیم و تصور می‌کنیم نتیجه می‌گیریم. با شرایطی که می‌بینم تیم ملی سه باخت می‌آورد و برمی‌گردد.

1397