نگرانی تیم ملی آرژانتین: مصدومیت مسی یک هفته پیش از اردو

نگرانی تیم ملی آرژانتین: مصدومیت مسی یک هفته پیش از اردو

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی یکی از ستارگان پی اس جی در فاصله یک هفته تا آغاز اردوی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی قطر با مصدومیت مواجه شده است و بازی مقابل لوریان را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، گزارش پزشکی باشگاه پی اس جی حاکی از آن است که مسی دچار "تورم از ناحیه تاندون آشیل" شده است و بدین ترتیب بازیکن آرژانتینی به علت احتیاط تحت مداوا قرار گرفته است و از روز دوشنبه به تمرینات گروهی پی اس جی برمی گردد. البته پی اس جی همچنان کیلور ناواس، پرسنل کیمپمبه و فابیان رویز را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

اردوی تیم ملی آرژانتین برای جام جهانی همچون بسیاری از تیم های ملی دیگر از یک هفته دیگر آغاز خواهد شد که قطعا مسی مهره مهمی در تیم ملی آرژانتین است و هواداران آلبی سیلسته به هیچ وجه دوست ندارند که لئو با نا آمادگی به این مسابقات برسد.

مسی شروع فصل خوبی در پی اس جی داشته و پس از کسب کوپا آمه ریکا و فینالیسیما در سالهای اخیر در تلاش است تا جام جهانی را هم کسب کند و کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند که البته کار آسانی پیش روی او و تیمش نخواهد بود. قطعا پزشکان تیم ملی آرژانتین به شدت جویای احوال مسی هستند.

4125