لوکادیا پرسپولیسی ها را نگران نمی‌کند

لوکادیا پرسپولیسی ها را نگران نمی‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم هلندی پرسپولیس به تمرینات این تیم باز می‌گردد؟

به گزارش فوتبالی، یورگن لوکادیا که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد پس از عملکرد موفق در ترکیب قرمزها و رسیدن به صدر جدول گلزنان نام خود را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در لیگ برتر ایران مطرح کرد تا در کانون توجه رسانه‌ها قرار بگیرد.

لوکادیا که در رسیدن پرسپولیس به صدر جدول نقش انکار ناپدیری ارائه کرده است با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر و تعطیلی تمرینات پرسپولیس راهی کشورش شد، این مهاجم خارجی پیش از ترک ایران کلیه مطالبات خود را از مدیران باشگاه دریافت کرد تا قرمزها از این بابت نگرانی نسبت به هیچ یک از خارجی‌های خود نداشته باشند.

یکی از خبرگزاری های رسمی امروز مدعی شده بود شاید لوکادیا به دلیل برخی مسائل قصد بازگشت به ایران و تمرینات پرسپولیس را نداشته باشد، اما پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی از یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس حاکی از این است که با توجه به پرداخت کلیه مطالبات لوکادیا این بازیکن قطعا در زمان مقرر به ایران باز خواهد گشت و شایعات مطرح شده از سوی برخی رسانه‌ها در این باره صحت ندارد.

این مقام مسئول در باشگاه پرسپولیس گفت: " لوکادیا بر خلاف برخی بازیکنان و مربیان خارجی که تاکنون به ایران آمده‌اند و رفیق نیمه راه بودند نیست. او کاملا حرفه‌ای و به قراردادی که با پرسپولیس دارد پایبند بوده و قطعا با شروع تمرینات در ایران حاضر خواهد شد."

باشگاه پرسپولیس در حالی که به دلیل برخی شکایت‌ها از جمله مهدی رسول‌پناه مدیرعامل سابق قرمزها با بسته شدن حساب‌های بانکی خود مواجه شده اما مدیران این باشگاه با جذب منابع مالی سعی کردند پرداختی خارجی‌های خود را تا زمان خروج از ایران به روزرسانی کنند تا مشکلی از این بابت قرمزها را تهدید نکند.

7655