چپ تراکتور به نام این بازیکن سند خورده است!

چپ تراکتور به نام این بازیکن سند خورده است!

پایگاه خبری فوتبالی - ابوالفضل رزاق‌پور با ۹۳۲ دقیقه حضور در میدان جزو باثبات ترین مهره‌های دفاعی قربان بردیف بوده است.

به گزارش فوتبالی، خطوط دفاعی از آن دسته پست‌هایی است که قربان بردیف در تراکتور زیاد به آن دست زده و بیشترین تغییرات را اعمال کرده است. نگاهی به دقایق حضور بازیکنان تراکتور در زمین بازی در یازده هفته سپری شده لیگ برتر نیز به خوبی گواه این موضوع است. چهار مدافع تراکتور در ترکیب یازده نفره بیشترین حضور در بازی، در انتهای لیست و بین رتبه هشتم تا یازدهم قرار دارند.

نفر اول این لیست هادی محمدی است ولی بین پنج بازیکن نخست نام یک مدافع دیگر نیز به چشم می‌خورد که قابل توجه است. سیدابوالفضل رزاق‌پور مدافع چپ پای تی‌تی‌ها با ۹۳۲ دقیقه حضور در میدان بین پنج بازیکن شاخص تراکتور قرار دارد. مدافع قائمشهری پس از محمدی، عباس‌زاده و آلوز در رده چهارم حاضر است و از ستاره‌های گرانقیمتی چون گوستاوو، رضا اسدی  و حتی محمدرضا اخباری بیشتر بازی کرده است.

رزاق‌پور که در پست دفاع چپ با پوریا آریاکیا به رقابت می‌پردازد، به خوبی توانسته اعتماد سرمربی ترکمن را جلب کند و دقایق حضورش در ترکیب تراکتور به خوبی گواه این موضوع می‌باشد. عملکرد مدافع مازنی به قدری مورد توجه بردیف بوده که این سرمربی حتی پست رقیب وی را برای بازی دادن تغییر داده و گاها از آریاکیا در پست دفاع راست استفاده کرده است.

باید ببینیم عملکرد مدافع ۲۵ ساله که به گفته خود در آخرین لیست اسکوچیچ نیز مدنظر این سرمربی کروات قرار داشته ولی با آمدن کی‌روش شانس حضور در اردوی تیم ملی را از دست داده، در ادامه فصل چگونه خواهد بود و آیا خواهد توانست به روند پرثبات خود در ترکیب سرخ‌پوشان ادامه دهد یا خیر؟

1997