رزاق پور: صحبت از سقوط تراکتور زشت است

رزاق پور: صحبت از سقوط تراکتور زشت است

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع تراکتور می‌گوید با بازی در پست هافبک دفاعی بیگانه نیست و در هر پستی کادرفنی تشخیص دهد بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سیدابوالفضل رزاق پور مدافع کناری تراکتور در گفتگو با خبرنگار فوتبالی راجع به آخرین شرایط این تیم گفت: اردوی خیلی خوبی در تهران داشتیم و دو بازی خوب برگزار کردیم که از لحاظ بدنی و تاکتیکی به ما کمک کرد که به شرایط مسابقه بازگردیم. بازیهای دوستانه به گونه ای است که کادرفنی می‌خواهد از همه بازیکنان استفاده کند تا همه در شرایط مسابقه قرار بگیرند. تغییراتی که در بازی داشتیم باعث شد نتیجه عوض شود ولی از لحاظ کیفی خیلی خوب بود و همه بچه‌ها در بهترین سطح و آمادگی کامل کار کردند و به نظرم در ادامه راه خیلی کمکمان خواهد کرد.

رزاق پور ضمن مهم خواندن بازی این هفته تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه شرایط جدول به گونه‌ای است که این بازی برای ما ۶ امتیازی محسوب می‌شود. خوشبختانه هفته قبل توانستیم سه امتیاز حیاتی را در خانه خودمان به دست بیاوریم و شاهد تغییرات مثبتی در روند تیممان بوده‌ایم. این بازی هم به میدان می رویم تا حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم و فاصله‌ای بین خودمان با تیمهای پایین‌تر ایجاد کنیم و ادامه بازیها را هم با نتایجی خوب به پایان رسانیم.

او در رابطه با کار زیر نظر ارطغرول ساغلام گفت: آقای ساغلام تفکرات خاص خود را دارد و تغییرات ایجاد شده تحت نظر ایشان مشخص است. ایشان به تمرین بسیار اهمیت می‌دهند و فرقی ندارد چه بازیکنی و در چه جایگاهی باشی و هر کسی عملکرد خوبی داشته باشد بازی خواهد کرد و این باعث ایجاد یک رقابت خوب شده و همه برای جلب نظر ایشان و کادرشان بیشترین تلاش را انجام می دهند.

بازیکن تاثیرگذار تی تی ها که با بازی در پست هافبک دفاعی مورد تمجید ویژه سرمربی ترک تبار نیز قرار گرفت، در این رابطه گفت: آقای ساغلام به من لطف دارند. در این پست تجربه بازی دارم از جمله بازی سوپرجام در فصل گذشته و در تیم ملی زیر۲۳ سال هم در این پست بازی کرده‌ام و با آن بیگانه نیستم. پست تخصصی من دفاع چپ یا پیستون چپ است ولی هر جایی کادرفنی صلاح بداند با تمام توان بازی خواهم کرد و سعی می‌کنم بهترین ورژن خودم را نشان بدهم تا به نفع تیم و بعد به نفع خودم باشد.

رزاق پور صحبت از سقوط تراکتور را زشت توصیف کرد و گفت: صد در صد تیم در لیگ برتر خواهد ماند. درست است که مشکلاتی از اول فصل بوده ولی مطمئن باشید عوامل تیم همه تلاششان را انجام می دهند. صحبت در رابطه با سقوط خیلی زشت و اشتباه است.

مدافع قائمشهری در پایان در رابطه با قهرمانی تیم شهرش در جام حذفی هم گفت: صحبت من در این رابطه حرفه ای نیست ولی به عنوان یک قائمشهری برای مردم مازندران و شهرم خوشحالم و به همه آن ها تبریک می گویم.

۱۹۸۴