مشکل هتل نساجی حل می‌شود؟

مشکل هتل نساجی حل می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مشکل نساجی برای بازی سوپرجام در کرمان حل خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرار است تیم‌های استقلال و نساجی روز چهارشنبه در ورزشگاه باهنر بازی سوپرجام فوتبال ایران را برگزار کنند اما باشگاه نساجی هنوز در شهر کرمان موفق به رزرو هتل محل اقامت خود نشده است.

ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی با تایید این خبر به خبرنگار فوتبالی گفت: " متاسفانه در کرمان هتلی برای رزرو باشگاه نساجی وجود ندارد. متاسفانه سازمان لیگ وقتی کرمان را میزبان مسابقات اعلام می‌کند باید شرایط هتل را نیز برای هر دو تیم مهیا کند. ما از همان روز چهارشنبه و پس از اعلام کرمان به عناون میزبان سوپرجام اقدامات خود را آغاز کردیم.ابتدا قرار بود هتل پارس را رزرو کنیم اما چون باشگاه استقلال در این هتل مستقر می‌شد امکان رزرو مهیا نبود در ادامه با هتل هیوا مذاکره‌ای داشتیم اما متاسفانه اتاق خالی به اندازه کافی نداشت."

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در واکنش به صحبت‌های سیف‌الله‌پور به خبرنگار فوتبالی اعلام کرد: " سازمان لیگ از همان لحظه‌ای که مدیران نساجی موضوع را با آنها در میان گذاشتند پیگیر حل مشکل اسکان این تیم هستند و تلاش می‌شود این مشکل هر چه زودتر برطرف شود."

7655