ساپینتو: مایوس و ناراحت هستم

ساپینتو: مایوس و ناراحت هستم

پایگاه خبری فوتبالی- ریکاردو ساپینتو امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر هوادار، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی،سرمربی تیم فوتبال استقلال با ابراز ناراحتی از جریمه و محروم شدنش از سوی کمیته انضباطی گفت: دلیل این موضوع را نمی‌دانم و از جریمه شدن مایوس و ناراحت هستم.از اتفاقاتی که برایم رخ داد و جریمه شدم، ناراحت هستم. دلیل جریمه را نمی‌دانم چراکه لایق آن نبودم. از این رای واقعا مایوس شدم چون صادق و جدی نبودند.   

ساپینتو ادامه داد: قرار بود پنج دقیقه در کمیته انضباطی باشم که رفتم و صحبت‌ها انجام شد. جو دوستانه بود و تاکید کردند که کاری نکردم. گفتن جریمه نمی‌شوید اما جریمه و محرومیت دادند. می خواهم بدانم وقتی رفتیم بیرون چه اتفاقی افتاد؟ از من هم خواستند وقتی بیرون رفتم صحبت نکنم.   

سرمربی استقلال اظهار داشت: باید در مورد داوران هم صحبت کنم. آنها تا کجا می‌خواهند این رفتار را داشته باشند؟ کی می‌خواهند صادق باشند؟. لایق این هستیم که در بازی‌ها صداقت را ببینیم. وقتی به استقلال آمدم، به هواداران قول دادم که سه قهرمانی برایشان بیاورم چون تیم‌های بزرگی مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس احترامی از سوی داوران دارند. نمی‌خواهم کار خارق العاده‌ای کنند و فقط صداقت داشته باشند. اگر با ما صادق بودند ۶ امتیاز جلوتر بودیم.   

سرمربی استقلال افزود: دو فینال برابر هوادار و نساجی در پیش داریم. ولی برابر هوادار و دومی مقابل نساجی. درباره بازی سوپرجام، تصمیمی گرفته شده که نمی‌توانم بفهمم چه اتفاقی رخ داده است. استادیوم‌های خوبی داریم و اگر آزادی ورزشگاه بی‌طرفی نیست، ورزشگاه تیم‌های فولاد، سپاهان و ورزشگاه امام رضا یا استادیوم تراکتور، ورزشگاه‌های خوبی هستند. با احترام زیادی به کرمان قائل هستم اما این بازی یک فینال است و برای بازی کردن در مسابقه فینال، یک استادیوم خوب نیاز است. استادیوم کرمان هموار نیست و برای تیمی مثل ما که شرایط خودش را دارد، مطمئنا در آن بازی و در آن استادیوم شکست می‌خوریم. 

وی درباره دیدار فردا با هوادار نیز توضیح داد: آنها تیم خوبی هستند و روند خوبی دارند. هوادار سیستم ترکیب خود را عوض کرده و بازیکنان سرعتی در خط حمله دارد که باید مراقب آنان باشیم. امیدوارم داوران هم در این بازی قضاوت خوبی داشته باشند.  

این مربی پرتغالی در خصوص اتخاذ روش تدافعی از سوی اکثر تیم‌های لیگ برتر، گفت: دوست دارم حریف مثل پرسپولیس و سپاهان بازی کند. به این شیوه که دو اتوبوس پارک می‌کنند، احترام می‌گذارم. هر مربی‌ای ایده خودش را دارد. باید سخت کار کنیم و اگر نتوانیم در لحظات مشخص گلزنی کنیم و داوران هم پنالتی نگیرند، کار سخت‌تر می‌شود.  

وی در مورد عملکرد ضعیف مهاجمانش بیان کرد: روی این مساله کار می‌کنیم و به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهیم که در هر بازی گلزنی کنند. به بازیکنانی همچون ارسلان مطهری که کمتر بازی کردند هم فرصت دادم. رمضانی هم که مصدوم است. شهباززاده، شماره ۹ تیم من نیست و همچنین پیمان بابایی، بازیکن داخل محوطه جریمه نیست و در عمق توپ می‌خواهد. بازیکنان سخت تلاش می‌کنند و من هم به آن‌ها اعتقاد دارم.  

ساپینتو در خصوص شرایط تیم ملی و در پیش بودن دیدار سوپرجام که همزمان با آغاز اردوهای تیم ملی برگزار می‌شود، عنوان کرد: با کی‌روش همکاری خواهم کرد.   

سرمربی استقلال درباره مصدومان تیمش گفت: همه چیز خوب است و برای فردا مشکلی نداریم. فقط زواری و آرمان را در اختیار نداریم. بقیه بازیکنان آماده هستند.   

تیم فوتبال استقلال، ساعت ۱۶ فردا جمعه از هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران و در ورزشگاه پاس قوامین به میهمانی هوادار می‌رود.

همچنین دیدار سوپر جام بین استقلال و نساجی نیز قرار است روز چهارشنبه ۱۱ آبان ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود.

5960