مهدی: سوپرجام قطعا در کرمان برگزار می‌شود

مهدی: سوپرجام قطعا در کرمان برگزار می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که سازمان لیگ از ورزشگاه باهنر کرمان به عنوان میزبان سوپرجام نام برده اما به نظر می‌رسد این ورزشگاه آمادگی برگزاری این مسابقه را ندارد.

گفته می‌شود چمن ورزشگاه باهنر کرمان بلافاصله بعد از بازی آخر تیم مس کرمان مورد عملیات مرمت قرار گرفته و کارهای ترمیم برروی آن با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر ادامه دارد و از همین رو کارهای ترمیم چمن ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر نظر متفاوتی دارد و می گوید مسئولان هیات فوتبال استان کرمان تایید لازم را برای برگزاری این مسابقات را به سازمان لیگ داده‌اند و این بازی قطعا در شهر کرمان و ورزشگاه باهنر این شهر برگزار خواهد شد.

سهیل مهدی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اعتراض استقلال و نساجی به محل برگزاری بازی آیا امکان تغییر ورزشگاه وجود دارد، اینگونه توضیح داد:" هیچکدام از دو باشگاه نامه‌ای مبنی بر مخالفت با محل برگزاری مسابقه به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند و ما نمی‌توانیم علیرغم احترامی که برای رسانه‌ها قائل هستیم به صحبت خبرنگاران با مدیران باشگاه‌ها اکتفا کنیم."

سهیل مهدی در حالی همچنان روی انتخاب ورزشگاه باهنر کرمان تاکید دارد که آخرین تصاویر منتشر شده  از وضعیت فعلی این ورزشگاه حاکی از این است این استادیوم آمادگی میزبانی مسابقه سوپر جام را نخواهد داشت. 

باید منتظر ماند و دید آیا محل برگزاری این بازی باز هم تغییر خواهد کرد یا اینکه این ورزشگاه، انتخاب نهایی و قطعی سازمان لیگ برای سوپرجام خواهد بود.

7655