فتح الله زاده به دنبال راضی کردن شباب الاهلی: به من مهلت بدهید تازه رسیده ام!

فتح الله زاده به دنبال راضی کردن شباب الاهلی: به من مهلت بدهید تازه رسیده ام!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل آبی ها در تلاش است تا از باشگاه اماراتی برای پرداخت قسط اول انتقال مهدی قایدی به استقلال مهلت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که باشگاه شباب الاهلی امارات خواستار پرداخت قسط اول انتقال مهدی قایدی به استقلال شده است، اکنون از باشگاه استقلال خبر می رسد که علی فتح الله زاده برای جلب رضایت باشگاه شباب الاهلی با این تیم مذاکراتی را انجام داده است تا از اماراتی برای پرداخت این قسط مهلت بگیرد. فتح الله زاده به اماراتی ها گفته که تازه مدیرعامل استقلال شده و قصد دارد سر و سامانی به اوضاع بدهد و به همین دلیل از طرف اماراتی وقت خواسته است.

گفته می شود با توجه به روابط خوب مدیرعامل استقلال و باشگاه اماراتی، بعید است خطری آبی ها را تهدید کند و نامه ارسالی از سمت شباب الاهلی هم با مضمون تهدید باشگاه استقلال نبوده است اما باشگاه استقلال باید هر چه زودتر فکری به حال این ماجرا کند تا خطری استقلال را تهدید نکند.

اگرچه انتقال قایدی به استقلال قرضی بوده، اما درخواست سه میلیون دلاری اماراتی ها برای دائمی کردن قرارداد قایدی، باعث عقب نشینی آبی ها شده و این بازیکن پس از پایان فصل به شباب الاهلی برخواهد گشت.

۷۷۶۸