نخستین حضور استقلال در سوپر جام سال های اخیر

نخستین حضور استقلال در سوپر جام سال های اخیر

پایگاه خبری فوتبالی- حضور استقلال در سوپر جام فوتبال ایران می تواند یکی از وعده های سرمربی پرتغالی این تیم را برآورده کند.                    

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال استقلال تهران روز ۱۱ آبان ماه و در سوپرجام کشور به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت دیداری که هنوز مکان آن مشخص نیست و تیم‌ها نمی‌دانند که در تهران بازی خواهند کرد یا در یکی از استان‌های کشور. 

این اولین حضور استقلال در سوپر جام در سال های اخیر محسوب می شود. آبی‌ها در زمان سرمربیگری وینفرد شفر هم می‌توانستند به قهرمانی در سوپرجام دست پیدا کنند اما سرمربی آن وقت استقلال قبول نکرد که تیمش در سوپرجام شرکت کند.

شفر معتقد بود تیم استقلال در شرایط بدنسازی قرار داشته و در آن تاریخ نمی توانسته است مقابل حریف به میدان برود. در نهایت این دیدار انجام نشد اما سر و صدای زیادی هم به پا کرد و در نهایت پرسپولیس بدون برگزاری این بازی به قهرمانی دست یافت. 

این دیدار برای ساپینتو بسیار حائز اهمیت است زیرا او در اولین کنفرانس خبری اعلام کرده بود که می‌خواهد چهار قهرمانی با استقلال کسب کند. طبیعتا یک تک بازی که محصول قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی بود، می تواند به یکی از وعده های ساپینتو رنگ واقعیت ببخشد.

5960