گزارش ویژه/ بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ ممکن است!

گزارش ویژه/ بازگشت کاوه رضایی به استقلال؟ ممکن است!

پایگاه خبری فوتبالی - بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال در نیم فصل دوباره مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، کاوه رضایی مهاجمی است که تصمیم گرفت امسال بعد از چند فصل بازی در خارج از کشور به لیگ برتر بازگردد و با استقلال به توافق رسید. مشکلات آبی‌ها در لیست بازیکنان در نهایت باعث شد تا کاوه راه تراکتور را در پیش گرفته و سرخ‌پوش شود. اما مهم‌ترین بحث درباره این انتقال مدت آن است. تقریبا همگان بر این موضوع واقفند که ساپینتو به هیچ وجه علاقه‌ای برای از دست دادن رضایی نداشت و حتی بعد از جدایی اجباری وی در صحبت‌هایی مدعی شد که مطمئن است کاوه را در قسمت مهمی از فصل در اختیار خواهد داشت.

اما باشگاه تراکتور تا اینجا هیچ واکنش رسمی و شفاف که پایانی بر شایعات و خبرها نداشته است. ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور در گفتگوهای مختلف خود با رسانه‌ها عنوان داشته قرارداد رضایی با تراکتور یک ساله است اما توضیح زیادی در این باره نداده است.

این درحالی است که طبق تجربه مدت قرارداد در فوتبال ایران چندان ضمانت ماندگاری بازیکنی نیست و بندها و راه‌های فرار بسیاری برای فسخ در قرارداد پیش‌بینی می‌شود که همین هم موجب رخ دادن اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی شده و حتی شاید دلیل محکمی باشد برای اغلب پرونده‌هایی که تیم‌های ایرانی در فیفا شکست می‌خورند‌. پرونده‌هایی که می‌توان برای آن چندین و چند مثال و نمونه بازگویی کرد از جمله قرارداد چند ساله آنتونی استوکس با همین تراکتور!

در هر حال طبق شنیده‌ها و البته فرار و پرهیز باشگاه تراکتور از پاسخگویی صریح، به نظر، بازگشت کاوه رضایی به تیم سابقش، در صورت اینکه ساپینتو و استقلال به این موضوع علاقه داشته باشند، ممکن است. نکته مهم اینکه ایوب بهتاج سرپرست مدیرعاملی تراکتور، در اظهارنظر امروزش، طوری صحبت کرده که نمی‌توان با قاطعیت درباره ماندن کاوه در تراکتور صحبت کرد. او اگرچه به قرارداد یکساله رضایی با تیم تبریزی اشاره کرده اما گفته که تا نیم‌فصل چندین هفته باقی مانده و دلیلی ندارد از الان درباره آینده کاوه رضایی صحبت شود.

در کل به نظر می رسد که نیم فصل دوم کاوه رضایی را در استقلال خواهیم دید.

1997