آیا کریمی به استقلال برمی‌گردد؟ برو بالاتر!

آیا کریمی به استقلال برمی‌گردد؟ برو بالاتر!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا بازیکن سابق استقلال، در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم برخواهد گشت؟

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه علی فتح‌الله‌زاده در یکی از مصاحبه‌های تلویزیونی‌اش اعلام کرد استقلال نیاز به یک هافبک بازیساز بزرگ دارد، از علی کریمی به عنوان بازیکنی نام برده شد که آبی‌ها او را زیر نظر گرفته‌اند.

کریمی 28 ساله، این فصل 6 بازی برای کایسری اسپور انجام داده و بعد از مصدومیتی که باعث شد که او چند هفته خانه‌نشین شود، در دو هفته گذشته مشکلی برای همراهی تیمش نداشته و در بازی دیروز کایسری اسپور مقابل قاسم پاشا، 13 دقیقه در میدان حضور داشت.

در شرایطی که در بازار شایعات، از کریمی به عنوان یکی از گزینه‌های استقلال نام برده شده، علی فتح‌الله‌زاده دیشب اعلام کرد که اگرچه از بازگشت کریمی – که تا تابستان سال آینده با کایسری اسپور قرارداد دارد – استقبال خواهد کرد، اما مدیرعامل این باشگاه در ادامه صحبتهایش مدعی شد که او دنبال بازیکن بزرگتری است و از عبارت برو بالاتر استفاده کرد.

از طرف دیگر هنوز مشخص نیست که اولا کریمی برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ برتر دارد و از طرف دیگر، ریکادرو ساپینتو او را می‌خواهد یا نه چرا که گفته می‌شود اگر قرار به جذب بازیکن در زمستان باشد، ترجیح سرمربی استقلال، بازیساز خارجی است تا جذب بازیکن ایرانی و حالا باید منتظر ماند و دید تا زمان شروع نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد.

1984