لوکادیا این هفته بنگستون را می‌گیرد؟

لوکادیا این هفته بنگستون را می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا لوکادیا می‌تواند آخر این هفته، تبدیل به پنجمین گلزن خارجی برتر تاریخ باشگاه پرسپولیس شود؟

به گزارش فوتبالی، ستاره هلندی پرسپولیس با گلی که وارد دروازه ملوان کرد علاوه بر رسیدن به صدر جدول گلزنان لیگ بیست و دوم شرایط خود را نیز در بین مهاجمان خارجی تاریخ قرمزها بهبود بخشید.

لوکادیا حالا با 6 گل زده با عبور از بشار رسن، به تعداد گلهای زده هوار ملا محمد در پرسپولیس رسیده و در صورت گلزنی مقابل مس کرمان می‌‎تواند، آماری مشابه جری بنگستون در پرسپولیس را ثبت کند. بنگستون با 7 گل زده، پنجمین گلزن برتر خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس است.

آلن ویتل مهاجم سابق و بریتانیایی پرسپولیس با 16 گل در 34 بازی همچنان برترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود که گادوین منشا و ابراهیم توره به ترتیب با 14 و 13 گل زده پشت سر او قرار دارند.

 لوکادیا در بیشترین استفاده از کم‌ترین لمس توپ استاد است و این همان چیزی‌ است که در سنین بسیار پایین به فوتبالیست‌های اروپایی یاد داده می‌شود. او موفق شده یکی از ضعف‌های کلیدی فصل گذشته پرسپولیس که بازی پشت محوطه مهاجم‌ها بود را برطرف کند و کارهای ترکیبی را به این تیم برگرداند. 

پرسپولیس، فصل را با مهدی عبدی در نوک حمله شروع کرد و در دو بازی اول با وجود انبوه موقعیت‌های گل‌زنی، حتی یک گل هم به ثمر نرساند. در چهار بازی بعدی اما با حضور این مهاجم، پرسپولیس متحول شد و حالا لوکادیا و پرسپولیسی‌ها امیدوارند که روند خوب این بازیکن ادامه داشته باشد.

7655