عکس؛ 3 برنده توپ طلا و لالیگای رکوردهای رئال مادرید

عکس؛ 3 برنده توپ طلا و لالیگای رکوردهای رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما به تازگی برنده توپ طلای سال 2022 میلادی شده است و به جمع بازیکنانی اضافه شده که در رئال مادرید برنده جایزه توپ طلا شده اند.

به گزارش فوتبالی، شاید اگر در سال 2012 گفته می شد که کریم بنزما هم یک روز قرار است جایزه توپ طلا را به دست بیاورد، کمتر کسی باور می کرد اما اکنون در سال 2022 این اتفاق رخ داده است و کریم بنزما توپ طلا را به دست آورده است.

رئال مادرید در فصل 2011/12 عملکرد بی نظیری در لالیگا داشت و موفق شد با 100 امتیاز و 121 گلِ زده قهرمان این رقابت ها شود. در آن زمان کریستیانو رونالدو، کاکا و کریم بنزما در رئال مادرید با هم هم‌تیمی بودند و یک عکس یادگاری در کنار هم در کنار جام قهرمانی لالیگا گرفتند.

کریستیانو رونالدو و کاکا تا آن زمان برنده توپ طلا شده بودند. البته کاکا در میلان و کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد جایزه توپ طلا را به دست آورده بودند و این جایزه آن ها مربوط به رئال مادرید نبود. کریم بنزما تا آن زمان هنوز توپ طلایی نداشت بلکه حدود ده سال بعد از این عکس توپ طلا را به دست آورده است.

آن قهرمانی لالیگا اولین قهرمانی لالیگای رونالدو، بنزما و کاکا بود؛ سه بازیکن کهکشانی که در تابستان 2009 به رئال مادرید آمده بودند.

1470