نوستالژی؛ خط حمله آتشین رئال مادرید که رکورد لالیگا را شکست

نوستالژی؛ خط حمله آتشین رئال مادرید که رکورد لالیگا را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - فصل 2011/12 برای هواداران رئال مادرید در رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا فصل بسیار ویژه ای است و خاطرات خوبی در ذهن طرفداران رئال مادرید از آن فصل وجود دارد که یکی از آن خاطرات مربوط به خط حمله آتشینی است که رئال مادرید در آن زمان داشت.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در فصل 2011/12 توانست با زدن 121 گل و کسب 100 امتیاز قهرمان رقابت ها شود و رکورددار امتیاز و تعداد گلِ زده در لیگ فوتبال اسپانیا شود. رئال مادرید که در آن فصل ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی خود داشت، یک خط حمله بسیار ویژه و آتشین داشت که متشکل از کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، گونزالو هیگواین، مسوت اوزیل و آنخل دی ماریا بود که خوزه کایخون و ریکاردو کاکا هم به عنوان یار تعویضی در بسیاری از بازی ها حضور داشتند و به جمع این بازیکنان اضافه می شدند. از این خط حمله اکنون با گذشت 10 سال تنها کریم بنزما در رئال مادرید باقی مانده است.

این خط حمله توانست در فصل 2011/12 لالیگا 121 گل به ثمر برساند که رکورد بیشترین گل زده در یک فصل لالیگا است. اما این تیم در آن فصل در رقابت های کوپا دل ری و مهم تر از آن لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و این خط حمله نتوانست دهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی حذف شد.

1470