ضد و خورد در اتوبوس پرسپولیس؛ پای دیاباته در میان بود!(ویدیو)

ضد و خورد در اتوبوس پرسپولیس؛ پای دیاباته در میان بود!(ویدیو)

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پایان دیدار ملوان و پرسپولیس تنش‌های ایجاد شده در ورزشگاه به اتوبوس پرسپولیس هم رسید.

به گزارش فوتبالی، پس از پایان دیدار ملوان و پرسپولیس، در حالی که بازیکنان پرسپولیس سوار اتوبوس شده بودند، یک هوادار تیم ملوان خطاب به شیخ دیاباته پرسید که چرا به ملوان نرفت و به جای آن راهی پرسپولیس شد؟ 

این هوادار در ادامه پرسید شاید پرسپولیس پول بیشتری داده که به آنجا رفتی. پس از این صحبت هوادار ملوان، شیخ دیاباته که اول در اتوبوس نشسته بود، در واکنش به این صحبت از اتوبوس تیم خارج شد و با در حرکتی زننده به هوادار ملوان حمله کرد و با مشت به صورت این هوادار کوبید و برخورد فیزیکی نسبتا شدیدی میان دو طرف شکل گرفت.

شاکی دیاباته چه گفت؟

صورت هوادار انزلی خونی و ابرو و گونه‌اش زخمی شده بود و به همین دلیل از دیاباته به نیروی انتظامی شکایت کرد. او به گزارشگر فوتبالی که در نزدیکی اتوبوس پرسپولیس بود گفت:" من آمده بودم بازیکنان پرسپولیس را ببینم و با همه شان هم سلام و علیک کردیم. من فقط به آقای دیاباته گفتم که قرار بودی بیای ملوان اما پرسپولیس پول بیشتری داد و رفتی پرسپولیس. بعد دیاباته از اتوبوس پیاده شد و یک مشت به من صورت من کوبید! مامورهای نیروی انتظامی همه شاهد هستند که دیاباته صورت من کوبید. فکر کرد من به او توهین کردم در حالیکه من اصلا به او توهین نکردم. رفتم داخل اتوبوس اما هیچکدام پایین نیامدند."

یک هوادار دیگر ملوان گفت:«من شاهدم که دیاباته به صورت این هوادار ملوان مشت زد. وقتی هم رفتیم داخل اتوبوس و خواستیم خود دیاباته پایین بیاید، نه او آمد و نه دیگر بزرگترهای تیم. همه ماسک هایشان را بالا کشیدند که کسی آنها را نشناسد."

این هوادار برای ثبت شکایت از دیاباته با راهنمایی از نیروی انتظامی، به نزدیک ترین کلانتری ورزشگاه سیروس قایقران رفت.

۷۶۵۵