انتقاد ستاره رئال مادرید از رده‌بندی توپ طلا

انتقاد ستاره رئال مادرید از رده‌بندی توپ طلا

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا ستاره بلژیکی رئال مادرید به انتقاد از رده بندی فرانس فوتبال در مراسم توپ طلا پرداخت و اذعان کرد که هیچ وقت یک دروازه‌بان موفق به کسب این جایزه نمی‌شود. 

به گزارش فوتبالی، چند شب قبل مراسم توپ طلا برگزار شد و در آن کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید بالاتر از سادیو مانه وینگر سنگالی بایرن مونیخ و کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی موفق به دریافت این جایزه شده. در بخش دروازه‌بان‌ها تیبو کورتوا موفق به کسب جایزه لئو یاشین شد. کورتوا در فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی لوس بلانکوس در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بود و به گفته خیلی از کارشناسان، اگر او نبود، امکان موفقیت رئال وجود نداشت. با این حال کورتوا در رده بندی نهایی فرانس فوتبال، در رتبه هفتم قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا او به انتقاد از فرانس فوتبال بپردازد. 

به نقل از سایت گل، کورتوا در گفت و گویی با Teledeporte گفت: "شما قهرمان لالیگا و چمپیونز لیگ شده‌اید و تیم به خاطر سیوهای شما به پیروزی می‌رسد و در نهایت چیزی بهتر از رده هفتم نصیب‌تان نمی‌شود. حقیقت را متوجه نمی‌شوم. در ده نفر برتر، حتی یک دفاع هم وجود نداشت. حداقل امسال یک جایزه برای دروازه‌بان‌ها ابداع کردند."

4416