بیرانوند جلوی ملوان هم بازی می‌کند؟

بیرانوند جلوی ملوان هم بازی می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا علیرضا بیرانوند جلوی ملوان به میدان خواهد رفت؟

به گزارش فوتبالی، تیم‌های پرسپولیس و ملوان در حالی قرار است عصر پنجشنبه در ورزشگاه سیروس قایقران مقابل همدیگر صف آرایی کنند که مهمترین ابهام ترکیب قرمزها حضور و یا عدم حضور علیرضا بیرانوند درون دروازه قرمزهای پایتخت است.

بیرانوند، از آغاز لیگ بیست و دوم تا پایان هفته نهم در تمام بازی‌های پرسپولیس در لیگ به میدان رفته منتهی مصدومیتی که قبل از سفر تیم ملی به اتریش برای او به وجود آمد، باعث شد که کارلوس کی‌روش در کنار کادر پزشکی تیم ملی و همچنین پرسپولیس، به شکل ویژه مراقب این بازیکن باشند تا او، مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام جهانی نداشته باشد.

طی روزهای گذشته این بحث مطرح شده که شاید یحیی گل‌محمدی بعد از مشورت با سرمربی تیم ملی به این نتیجه برسد که در دو بازی آینده تیمش، از علی بیرو استفاده نکند منتهی امروز خبری در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد مبنی بر آنکه بیرانوند هیچ مشکلی برای بازی ندارد و عکسهایی که از تمرین امروز پرسپولیس روی خروجی کانال این باشگاه قرار گرفته، این موضوع را ثابت می‌کند.

پرسپولیس البته احمد گوهری را روی نیمکت دارند که فصل گذشته در مقطعی جای حامد لک را در ترکیب اصلی پرسپولیس گرفت منتهی در صورتی که بیرانوند مشکلی برای بازی نداشته باشد، بعید است یحیی گل‌محمدی به گزینه دیگری به جز او فکر کند.

7655