رونمایی از جدیدترین مصدوم ترکیب رئال مادرید

رونمایی از جدیدترین مصدوم ترکیب رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد که در تمرین روز سه شنبه تیمش، دنی سبایوس هافبک اهل آندلوس دچار مصدومیت شده و بازی مقابل شاختار  دونتسک در ورزشگاه برنابئو را از دست می دهد.

به گزارش فوتبالی، لوکا مودریچ و لوکاس وازکز که به علت مصدومیت بازی با اوساسونا را از دست داده بودند، بدون مشکل تمرین کردند و می توانند مقابل شاختار بازی کنند. کاماوینگا که روز گذشته به سالن بدنسازی رفته بود هم شرایط بدنی خوبی دارد اما رئال مادرید در حال حاضر دو مصدوم دارد: دنی سبایوس و تیبو کورتوا.

سبایوس به علت مصدومیت بازی فردای رئال مادرید را از دست داد و باید منتظر تست های پزشکی ماند تا شدت مصدومیتش مشخص شود. کورتوا نیز از ناحیه عصب سیاتیک دچار درد شده که بازی مقابل اوساسونا را از دست داد. آنچلوتی اعلام کرد که دروازه بان بلژیکی دو بازی آینده رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک و ختافه را از دست می دهد و احتمالا به بازی برگشت مقابل شاختار و بعد از آن ال کلاسیکو خواهد رسید.آندری لونین  دروازه بان اوکراینی رئال مادرید در بازیهای آینده درون دروازه رئال مادرید قرار می گیرد. لونین در سه بازی اخیرش در تیم ملی اوکراین کلین شیت کرده و دروازه بان آینده داری به شمار می رود.

4125