هدیه ساپینتو به بردیف با طعم کلین‌شیت!

هدیه ساپینتو به بردیف با طعم کلین‌شیت!

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور برای چهارمین دیدار پیاپی موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور درحالی برای سومین بازی پیاپی موفق به کسب سه امتیاز کامل بازی شد که باز هم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و برای چهارمین بار پشت سر هم کلین‌شیت کند.

پوکر کلین‌شیت توسط تیم تحت امر بردیف درحالی رخ داد که این تیم در سه بازی ابتدای فصل خود ۶ گل خورده بود. بردیف که در سبک و سیاق فوتبال تدافعی دستی بر آتش دارد، گویا توانسته راه و رمز گل نخوردن را به شاگردانش بیاموزد تا تراکتور با مهار ستاره‌ای چون لوکادیا و متوقف کردن پرسپولیس پس از چهار مسابقه پیاپی گلزنی، حال ۳۶۰ دقیقه دروازه خود را بسته نگه دارد.

جالب است بدانید پس از اضافه شدن لحظه آخری سیدمحمد حسینی از استقلال به جمع سرخ‌پوشان و از بازی با تیم هوادار نوار کلین‌شیت های تیم بردیف شروع شده و به نوعی نشان از تاثیر واضح این مدافع تنومند در عملکرد خط دفاعی تراکتوری ها دارد. بردیف که در بازی دادن به بازیکنان تازه وارد به تیمش حساسیت خاصی دارد، از همان ابتدا حسینی را وارد ترکیب خود کرد و حتی می‌توان گفت ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال نیز با خارج کردن نام این مدافع از لیست خود به تی‌تی‌ها در استحکام بخشیدن به خط تدافعی تیمشان کمک کرده است!

البته که نباید از نقش سایر مدافعان تراکتور و علی‌الخصوص محمدرضا اخباری به سادگی گذشت. اخباری که ابتدای فصل را پرنوسان آغاز کرده بود، این روزها بسیار خوب کار کرده تا احتمالا چشم دستیاران کارلوس کی‌روش در آزادی را هم گرفته باشد. مهار پنالتی مهدی ترابی در دقایق پایانی بازی به اندازه گل عباس‌زاده در کسب سه امتیاز شیرین تبریزی‌ها در آزادی تاثیرگذار بود و باید منتظر ماند و دید پوکر کلین‌شیتهای تیم محبوب آذربایجانی مقابل مس در رفسنجان هم ادامه خواهد داشت یا خیر.

1997