بایرن مونیخ به دنبال انفجار بمب نقل و انتقالاتی زمستان

بایرن مونیخ به دنبال انفجار بمب نقل و انتقالاتی زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش نشریه بیلد، مدیران بایرن مونیخ به شکل مخفیانه ای با فلوریان ویرتز از لورکوزن ملاقات کرده اند و در نظر دارند که این بازیکن را راضی کنند تا به تیمشان ملحق شود. در حقیقت هفته گذشته آنها با این جواهر جوان فوتبال آلمان ملاقات کرده اند که پاسخ این بازیکن هم مثبت بوده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم 19 ساله در حال ریکاوری از مصدومیتش است. ویرتز در ماه مارس با پارگی رباط صلیبی مواجه شد و ماه ها از میادین فوتبال دور بود و در هفته های اخیر دوباره به میادین فوتبال برگشته است. 

لورکوزن در سالهای اخیر مبلغ 100 میلیون یورو را برای ویرتز طلب کرده بود. این بازیکن قراردادش را تا سال 2027 با تیم آلمانی تمدید کرده است که رقم فسخ قراردادش بیش از 100 میلیون یوروست و بدین ترتیب بایرن باید برای خرید وی حسابی دست به جیب شود. بایرن در شرایط خوبی قرار ندارد و به دنبال انفجار یک بمب در نقل و انتقالات زمستانی است. آنها در بازی بوندسلیگایی مقابل لورکوزن شروع پرقدرتی داشتند اما نتایج اخیرشان چندان جالب نبوده و در حال حاضر در رتبه دوم قرار دارند. از سویی شرایط لورکوزن چندان جالب نیست و  شاید راضی شوند که از فروش ویرتز درآمدزایی کنند.

4125