کمال درجستجوی کامیابی، رفقا دنبال کمال!

کمال درجستجوی کامیابی، رفقا دنبال کمال!

پایگاه خبری فوتبالی - شش بازیکن حال حاضر دو تیم تراکتور و پرسپولیس سابقه گلزنی در دیدار بین دو تیم را در کارنامه خود دارند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس و تراکتور برگزارکننده مهمترین بازی هفته هفتم لیگ برتر خواهند بود. مسابقه ای که تا بدینجا قرار است بدون حضور تماشگران دو تیم برگزار شود ولی مطمئنا تماشاگران زیادی را پای تلویزیون خواهد نشاند.

بی‌شک گلزنی در این مسابقه حساس می‌تواند برای هر بازیکنی شیرین باشد اما بین اردوی دو تیم بازیکنانی هستند که قبلا این اتفاق پرهیجان را تجربه کرده‌اند.

اولین بازیکنی که می‌توان اشاره کرد کمال‌الدین کامیابی‌نیا است. کمال با ۳ گل زده گلزن‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتری این هماورد سرخ است. البته کامیابی‌نیا در این رکورد با سیدمهدی سیدصالحی مشترک می‌باشد و درصورتی که بار دیگر موفق به انجام این کار شود می‌تواند این عنوان را به تنهایی تصاحب کند.

همچنین وحید امیری ملی‌پوش تازه از بند مصدومیت رهاشده پرسپولیس و مهدی عبدی نیز قبلا دو بار دروازه تراکتور را باز کرده اند و مطمئنا هردو انگیزه‌های خاص خود را خواهند داشت. امیری که تازه از مصدومیت برگشته، باتوجه به حضور در اردوی تیم‌ملی پر از انگیزه است و عبدی هم منتظر یک فرصت جدید از سوی یحیی گل‌محمدی است.

اما در اردوی قرمزپوشان تهرانی دو بازیکن دیگر نیز هستند که سابقه گلزنی در این مسابقه حساس را دارند. سیامک نعمتی آخرین بازیکنی است که در مسابقه حساس پرسپولیس - تراکتور گلزنی کرده و به دنبال گلزنی مجدد به تراکتور است. همچنین دانیال اسماعیلی‌فر نیز صاحب تجربه گلزنی در این پیکار حساس را دارد. البته او با پیراهن تراکتور به پرسپولیس گل زده و در صورتی که موفق به گشودن دروازه تیم سابق خود شود، بعد از سیدصالحی دومین بازیکنی خواهد بود که با پیراهن هر دو تیم موفق به انجام این مهم شده است.

در بین نفرات تراکتوری تنها یک بازیکن سابقه گلزنی در قرمزترین مسابقه لیگ برتر را دارد. شاهین ثاقبی که فصل خوبی را تجربه نمی کند و تا به حال موفق به انجام بازی در ترکیب بردیف نشده است. شاهین که با گلی سه امتیازی موجبات برتری تیم تونی اولیویرا مقابل شاگردان حمید درخشان را فراهم کرده بود، بعید است در این مسابقه حساس توسط بردیف به کار گرفته شود.

اما بین پرسپولیسی‌ها بازهم نفرات دیگری هستند که در بازی پرسپولیس - تراکتور تجربه گلزنی دارند ولی در این مسابقه شرکت نخواهند داشت. عیسی آل‌کثیر که به دلیل مصدومیت در لیست سرخ‌ها حضور ندارد و سیدجلال حسینی که از فوتبال خداحافظی کرده و به عنوان مربی گل‌محمدی را همراهی می‌کند.

1997