سرخاب: حسینی ناجی تیم ملی شد

سرخاب: حسینی ناجی تیم ملی شد

پایگاه خبری فوتبالی - پیشکسوت تیم ملی و استقلال گفت: حسینی مقابل سنگال بی نظیر بود و در لحظات حساس با جایگیری و واکنش های خوب خود ناجی تیم ملی شد.

به گزارش فوتبالی، عباس سرخاب درباره عملکرد تیم ملی مقابل اروگوئه و سنگال گفت: ایران مقابل اروگوئه و سنگال، دو بازی متفاوت را انجام داد. در دیدار مقابل اروگوئه بازی کیفیت فنی مطلوبی نداشت اما روی هماهنگی بازیکنان توانستیم به برد خوبی دست پیدا کنیم. به اعتقاد من در بازی با سنگال، به لحاظ فنی یک دیدار یک طرفه را شاهد بودیم و تیم ملی برای نباختن به زمین رفته بود تا روی اشتباهات رقیب به گل برسد.

وی افزود: سبک بازی آقای کی‌روش به نسبت گذشته تغییری نکرده است و تیم ملی سعی می کند با احتیاط بازی کند و این سیستم برای تیمی که می خواهد در جام جهانی به دور بعد صعود کند خوب نیست. اکثر نفرات ما لژیونر هستند و تیم ملی بازیکنان بسیار خوبی در فاز هجومی خود دارد، اما برنامه کادرفنی گل نخوردن بود و متاسفانه برنامه ای برای گلزنی وجود نداشت. شاید اگر توپ های سنگال تبدیل به گل می شد اتفاق بدتری رخ می داد.

سرخاب در خصوص درخشش سید حسین حسینی مقابل سنگال گفت: حسینی بی نظیر بود. جایگیری و واکنش های او در لحظات حساس خیلی خوب بود. سنگال در حمله تیم بسیار گردن کلفتی بود و به اعتقاد من حسینی با یک عملکرد خوب مقابل سنگال ناجی تیم ملی شد.

پیشکسوت تیم ملی تصریح کرد: تیمی که می خواهد به دور بعد جام جهانی صعود کند، سبک بازی و انگیزه اش در مسابقه فرق می کند. من باور دارم که ما می توانیم مقابل آمریکا و ولز با جسارت و اقتدار بیشتری ظاهر شویم و با نفرات خوبی که در خط حمله داریم فوتبال بهتری ارائه دهیم. ما خط دفاعی خوبی داریم و اگر می خواهیم صعود کنیم باید ریسک کنیم.

وی درباره تقابل استقلال و گل گهر گفت: تقابل های امیر و استقلال همیشه جذاب بوده و دو تیم بازی های باکیفیتی را از خود ارائه داده اند. بنظرم آقای ساپینتو الان کم کم دارد با لیگ ایران آشنا می شود و با مطالعاتی که نسبت به لیگ ایران و فرهنگ کشور ما داشته، نسبت به هفته های ابتدایی لیگ پیشرفت کرده است. 

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: به اعتقاد من بازی خوبی خواهد شد و امیدوارم استقلال در این دیدار به برتری برسد، هرچند که گل گهر هم یک تیم مدعی است. تیم هایی که قلعه نویی عهده دار هدایت آنها می شود، همیشه مدعی قهرمانی هستند و گل گهر هم اینگونه است. حضور امیر قلعه نویی به این تیم شخصیت داده است و حتی اگر او نباشد هم گل گهر به یک تیم مدعی تبدیل شده است. به هر حال امیدوارم که پیروز این دیدار استقلال باشد و برای استقلال در این بازی آرزوی موفقیت دارم.

۷۷۶۸