هدف 50 میلیونی چلسی در نقل و انتقالات زمستان

هدف 50 میلیونی چلسی در نقل و انتقالات زمستان

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه ایتالیایی کوریره دلوا اسپورت مدعی شده است که چلسی حاضر شده تا 50 میلیون یورو برای خرید دنزل دومفریس دفاع کناری هلندی اینتر بپردازد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 26 ساله تا سال 2025 با اینتر قرارداد دارد و در تابستان گذشته نیز مورد توجه چلسی بود. این مدافع در مصاحبه با تلگراف گفته است:" تمایل باشگاه های بزرگ من را خوشحال می کند اما در حال حاضر روی اینتر تمرکز دارم."

هدف چلسی این است که دومفریس را در زمستان به خدمت بگیرد هر چند که نراتزوری ها برنامه ای برای فروش وی در زمستان ندارند و شاید  در تابستان این اتفاق رخ بدهد. اینتر در زمان فروش اشرف حکیمی به پی اس جی تصمیم گرفت که به سراغ دومفریس برود. اینتر نیاز به فروش برخی بازیکنان داشت تا حساب های خود را کنترل کند و به همین خاطر لوکاکو را با 100 و اشرف را با 66 میلیون یورو فروختند اما دومفریس را با بیش از سیزده میلیون یورو به خدمت بگیرند. اینتر حالا برای فروش وی 50 میلیون یورو خواسته است. چلسی روی تمدید قرارداد ریس جیمز کار می کند اما می خواهند دنزل را هم به عنوان ذخیره ای مطمئن برای او به خدمت بگیرند.

اینتر البته برای کنترل حساب های مالی خود همچنان به فروش برخی بازیکنان نیاز دارد که شاید بتوانند از فروش دومفریس درامدزایی کنند اما مشخص نیست که این اتفاق در زمستان رخ می دهد یا در تابستان.

4125