بازیکن 38 ساله ای که به سورپرایز فن خال در هلند تبدیل شد

بازیکن 38 ساله ای که به سورپرایز فن خال در هلند تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنی که عادت داشت تا در وقفه بازیهای ملی در کنار خانواده و فرزندانش در خانه و دور از هیاهوی فوتبال بین المللی باشد، با دعوت شدن توسط لوئیز فن خال به تیم ملی هلند با یک تغییر بزرگ مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، رمکو پاسویر، دروازه بان 38 ساله آژاکس چهره جدید لیست هلند در بازیهای ملی بود که در دو حضور فیکس خود دو پیروزی و دو کلین شیت داشت تا حضورش در تیم ملی هلند خوش یمن باشد.

این دروازه بان که در آستانه 40 سالگی قرار دارد، به نظر می رسد که در آژاکس و تیم ملی هلند توانسته به ترکیب اصلی راه یابد. این بازیکن پس از دوران فوتبال طولانی خود شامل حضور در توئنته، هراکلس و آیندهوون به لطف درخشش در ویتسه راهی تیم آژاکس شد که در ابتدا به عنوان دروازه بان ذخیره خریده شد اما در فصل گذشته 20 بازی داشت و در مقطع پایانی فصل فیکس بود.  این دروازه بان 38 ساله به لطف درخشش در آژاکس به تیم ملی هلند راه یافت و حتی به ترکیب اصلی گرفت که در فاصله دو ماه به جام جهانی حتی می تواند به حضور در مسابقات قطر امید داشته باشد. فن خال در تمجید از وی گفت:" فکر می کنم که پاسویر با ما به جام جهانی بیاید. توانست در هر دو بازی کلین شیت کند. درست است که تیم در فاز دفاعی منسجم بود اما پاسویر نیز واکنش های مطمئنی داشت."

بدین ترتیب دروازه بان 38 ساله توانسته از رقبای خود همچون سیلسن، کرول، فلکن، بیلو و ... سبقت بگیرد.

4125