بازگشت آل‌کثیر به تمرینات پرسپولیس

بازگشت آل‌کثیر به تمرینات پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- عیسی آل‌کثیر  مهاجم مصدوم قرمزها روز گذشته برای اولین بار در تمرینات این تیم شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل‌کثیر که فصل گذشته و در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب دیدگی شدید شد اما با این حال پنج ماه دیرتر زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد تا به این ترتیب در موقعیتی عجیب قرار بگیرد و به نوعی نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست بدهد.

بخش رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس روز گذشته تصویری از عیسی آل‌کثیر منتشر کرد  که نشان می‌دهد این بازیکن 5 ماه بعد از عمل جراحی تمرینات خود را با دویدن زیر نظر مربیان و کادر پزشکی پرسپولیس استارت می‌زند.

آل‌کثیر تمرینات فیزیوتراپی را پشت سر گذاشته و طبق برنامه که کادر پزشکی در اختیار او قرار داده است تمرینات را در کنار تیم از سر گرفته است تا به شرایط آمادگی لازم برسد.

گفته می‌شود نام آل کثیر از نیم فصل رسما به لیست قرمزها اضافه خواهد شد هر چند که او اگر از شرایط بازی برخوردار شود باشگاه می‌تواند نامش را پیش از رسیدن به نیم فصل دوم به عنوان یکی از 3 سهمیه آزاد به لیست تیم اضافه کند.

آل‌کثیر در حالی که از چند تیم صنعتی پیشنهادهایی دریافت کرده بود اما به دلیل علاقه‌ای که به پرسپولیس دارد، بدون توافق و تمدید قرارداد رسمی در تمرینات شرکت کرده است.

جذب شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا از سوی پرسپولیس و همچنین حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل باعث شده تا ترافیک در خط حمله این تیم افزایش یابد و برخی معتقد بودند این موضوع می‌تواند بازگشت عیسی آل کثیر پس از مصدومیت باعث شد تا احتمالا این بازیکن شانس کمی برای بازگشت به ترکیب سرخپوشان داشته باشد، اما عملکرد ضعیف مهدی عبدی و حامد پاکدل و همچنین مصدومیت بد موقع دیاباته باعث شد تا یحیی شانس مجددی به آل‌کثیر بدهد. 

آل‌کثیر که حالا بعد از گذشت چند ماه به تمرینات پرسپولیس بازگشته و امیدوار است با جلب رضایت کادرفنی و تمدید قراردادش دوباره بازی در پرسپولیس را تجربه کند.

7655