اولتیماتوم یحیی به مهاجم پرسپولیس

اولتیماتوم یحیی به مهاجم پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی-مخاطب صحبت های یحیی گل‌محمدی در تمرین روز گذشته پرسپولیس چه کسی بود؟

به گزارش فوتبالی،سرمربی قرمزها روز گذشته در تمرینات تیمش قبل از بازی با صنعت نفت آبادان تذکر ویژه ای را به شاگردانش داد که به نظر می رسد کنایه به مهاجم جنوبی این تیم بود.

گفته می شود یحیی گل محمدی در آخرین تمرین پرسپولیس با صدای بلند اعلام کرده است: "اگر داور پنالتی اعلام کرد فقط و فقط مهدی ترابی پشت توپ می‌رود و کسی حق ندارد تمرکز او را در هنگام زدن ضربه پنالتی بر هم بزند."

آنچه مشخص است منظور یحیی از بیان این جملات عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی و شماره 72 پرسپولیس است که در بازی مقابل مس رفسنجان پس از اینکه خطای پنالتی را از حریف گرفت قصد داشت خود ضربه پنالتی را بزند، اما هنگام زدن ضربه پنالتی پرسپولیس، عالیشاه توپ را از عیسی آل‌کثیر گرفت و به مهدی ترابی داد. آل‌کثیر که خودش پنالتی را گرفته بود می‌خواست سه گله شود اما ترابی در زمین بود و توپ به او داده شد. آل‌کثیر در زمان تعویض هم ناراحت بود چرا که یک موقعیت مسلم را از دست داد.

حالا گفته می شود یحیی با این صحبت ها به نوعی به آل کثیر اولتیماتوم داده است تا از تصمیم کادرفنی سرپیچی نکند.

مهدی ترابی از زمان پیوستن به پرسپولیس کلیه ضربات پنالتی خود را وارد دروازه حریفان کرده است و تاکنون ضربه پنالتی خود را خراب نکرده است تا یحیی تصمیم بگیرد او همچنان پنالتی زن اول این تیم باشد.

7655