بازگشت وحید امیری به میادین بعد از 4 ماه

بازگشت  وحید امیری به میادین بعد از 4 ماه

پایگاه خبری فوتبالی- وحید امیری پس از سپری کردن دوران سخت مصدومیتش مقابل اروگوئه به میدان رفت.

به گزارش فوتبالی، وحید امیری که یکی از بازیکنان اصلی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و همچنین از مهره‌های کلیدی در راه صعود به جام جهانی قطر بود در ابتدای سال ۱۴۰۱ با مصدومیت از ناحیه کمر در اردوی تیم ملی مواجه شد و در حالی که سعی کرد با فیزیوتراپی خود را به بازی‌های حساس پرسپولیس برساند اما بازی کردن او مقابل ذوب آهن در هفته‌های پایانی باعث مصدومیت دوباره و عمل جراحی‌اش شد.

این بازیکن که پس از سپری کردن روند درمانش ابتدا در تمرینات پرسپولیس و سپس در اردوی تیم ملی پا به توپ شد، امشب مقابل اروگوئه  و بعد از 4 ماه و 9 روز اولین بازی رسمی خود را به نمایش گذاشت تا رفته رفته در شرایط بازی و مسابقه قرار بگیرد.

وحید امیری پیش از این و پس از مصدومیتی که برای او رخ داده بود در 21 اردیبهشت ماه گذشته کمر خود را به تیغ جراحی سپرده بود. امیری در دقیقه 84 جانشین سامان قدوس شد و با احتساب وقت‌های تلف شده حدود 10 دقیقه در زمین حضور داشت.

بازگشت وحید امیری از مصدومیت و رسیدنش به شرایط شرکت‌کردن در تمرینات گروهی و حضور در مسابقات علاوه بر اینکه خبر خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی است می‌تواند کادرفنی پرسپولیس را نیز خوشحال کند.

7655