اعتماد کی‌روش به زوج محبوب اسکوچیچ

اعتماد کی‌روش به زوج محبوب اسکوچیچ

پایگاه خبری فوتبالی- کارلوس کی‌روش به زوج خط دفاعی تیم ملی دست نزد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پرتغالی تیم ملی در حالی شاگردانش را به مصاف ستاره‌های اروگوئه خواهد فرستاد که در ترکیب اعلام شده از سوی او برای این بازی محمد حسین کنعانی‌زادگان در کنار شجاع خلیل زاده زوج قلب دفاعی ایران را تشکیل خواهند داد.

پیش از این با توجه به اختلافاتی که بین کی‌روش و شجاع خلیل‌زاده وجود داشت برخی معتقد بودند مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب ثابت تیم ملی جایگزین او خواهد شد و این مدافع لژیونر جایی در تفکرات مرد پرتغالی نخواهد داشت اما ترکیب اعلام شده برای تقابل با اروگوئه نشان داد کی‌روش روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

پیش از این و در زمان حضور اسکوچیچ شجاع خلیل زاده در کنار محمد حسین کنعانی زادگان زوج قلب دفاعی تیم ملی را تشکیل داده بودند و مربی پرتغالی تیم ملی نیز ترجیح داد به همین زوج فعلا اعتماد کند.

دست سرمربی تیم ملی برای انتخاب زوج دفاع مرکزی باز است، شجاع خلیل‌زاده، سیدمجید حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکنان در دسترس کی‌روش هستند، اما انتخاب او برای این مسابقه به کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده است و سایر بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی باید با این دو بازیکن رقابت کنند.

7655