اروگوئه با ستاره‌های لیورپول و رئال مقابل ایران

اروگوئه با ستاره‌های لیورپول و رئال مقابل ایران

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی اروگوئه با ستاره‌هایش مقابل ایران صف آرایی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی اروگوئه با اعلام ترکیب اصلی تیمش برای بازی مقابل ایران نشان داد تمام ستاره‌های خود را برای رویارویی با یوز‌های ایرانی به صف کرده است.

اروگوئه، مهم‌ترین حریف تدارکاتی ایران در مسیر آماده‌سازی جام جهانی قطر است و نگاهی به ترکیب این تیم که با حضور بازیکنانی مانند نونز و سوارز بازیکنان سابق لیورپول و والورده ستاره این روزهای رئال مادرید نشان می دهد که شب سختی را می تواند برای شاگردان کی‌روش رقم بزند.

لوئیز سوارز، ستاره با تجربه اروگوئه در خط حمله، امید اول گلزنی این تیم به شمار می رود و قطعا مدافعین تیم ملی، امروز کار سختی را برابر ستاره اسبق لیورپول، بارسلونا و اتلتیکو مادرید خواهند داشت. او  تاکنون در 132 بار که برای کشورش بازی کرده 68 بار موفق به گلزنی شده است و تلاش می‌کند مقابل ایران تعداد گل‌هایش را به عدد 70 برساند.

داروین نونیز 23 ساله که هنوز در لیگ جزیره نتوانسته طرفداران لیورپول را راضی کند در غیاب ادینسون کاوانی این فرصت بزرگ را در اختیار دارد تا بتواند با درخشش در این بازی های دوستانه، جای خود را در ترکیب اصلی اروگوئه در جام جهانی محکم کند. نونیز فصل فوق العاده ای را در بنفیکا سپری کرد اما هنوز نتوانسته است انتظارات را در آنفیلد برآورده کند.

فدریکو والورده ستاره این روزهای رئال مادرید که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی اروگوئه به شمار می‌رود یکی دیگر از بازیکنان خطرناک اروگوئه مقابل ایران به شمار می‌رود و کار را برای مدافعان و هافبک‌های دفاعی ایران سخت خواهد کرد.

7655