هزینه میلیاردی فرشید اسماعیلی برای عمل رباط صلیبی‌اش/ می‌توانست رایگان عمل کند!

هزینه میلیاردی فرشید اسماعیلی برای عمل رباط صلیبی‌اش/ می‌توانست رایگان عمل کند!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن مصدوم فولاد، خودش را در یک شرایط لاکچری قرار داد تا هزینه زیادی برای درمان رباط صلیبی‌ روی دستش بگذارد.

به گزارش فوتبالی، فرشید اسماعیلی به عنوان یکی از خریدهای تابستانی فولاد، در بازیهای پیش‌‍فصل این تیم مصدوم شد تا چند ماهی دور از میادین باشد. با توجه به اینکه باشگاه فولاد اعلام کرده بود کاملا از این بازیکن حمایت خواهد کرد، او با خیال راحت راهی آن سوی آبهای خلیج فارس شد تا به مانند عارف غلامی، تصمیم گرفت در بیمارستان سبیتار در کنار کمپ اسپایر زانویش را به تیغ جراحی یک جراح پیتر دی هوگ که پزشکی اروپایی است و حسابی در قطر بین بازیکنان اسم در کرده بسپارد و دوران نقاهتش را در کمپ اسپایر طی کند.

گفته می‌شود او حدود یک میلیارد تومان برای درمانش هزینه کرده و هنوز معلوم نیست باشگاه فولاد کل هزینه هافبک مصدومش را پرداخت خواهد کرد یا نه. البته ظاهرا باشگاه گفته سقف پرداختی به اسماعیلی حدود 100 میلیون تومان خواهد بود و 900 میلیون تومان دیگر را باید اسماعیلی از جیبش هزینه کند. 

نکته جالب توجه این است که فرشید اسماعیلی می‌توانست به صورت رایگان عمل کند اما دیر متوجه شد که می‌توانسته از طریق فدراسیون فوتبال ایران اقدام کند. داستان از این قرار است که عارف غلامی هم برای درمان مصدومیت پارگی رباط صلیبی اش راهی قطر شد و با توجه به ملی‌پوش بودنش و قرارداد بین فدراسیون فوتبال ایران و قطر، نامه‌‎ای از طرف فدراسیون فوتبال ایران به فدراسیون قطر و اسپایر برد تا کل هزینه‌ درمانش رایگان شود اما اسماعیلی فراموش کرده بود که شهریور سال گذشته در مینی کمپ تیم ملی در دوران دراگان اسکوچیچ حضور داشته و می توانست از این امتیاز برای خودش استفاده کند تا شرایطی مشابه غلامی داشته باشد اما به این موضوع بی‌توجهی کرد تا مجبور شود هزینه زیادی برای درمانش پرداخت کند. البته با توجه به قراردادهای میلیاردی بازیکنان، این هزینه را راحت می‌تواند در بیاورد و بالاخره بازیکنان از پاهایشان باید پول دربیاورند اما در هر صورت اسماعیلی فرصت مناسبی را از دست داد.

او در حال حاضر در هتل مخصوص بیمارستان اسپایر است و تحت درمان و فیزیوتراپی. البته هزینه های عمل و حضور در بیمارستان او حدود یک میلیارد تومان می‌شود اما ظاهرا برای هر جلسه فیزیوتراپی، باید چیزی حدود 1000 ریال بپردازد که در حدود هر جلسه، هشت میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد شد. این هزینه البته در ایران جلسه ای بین 150 تا 250 هزار تومان است و می‌تواند حساسیت فیزیوتراپهای ایرانی را برانگیزد!

1984