اعتراف ستاره بایرن مونیخ: باید به سود بارسلونا پنالتی می‌گرفتند

اعتراف ستاره بایرن مونیخ: باید به سود بارسلونا پنالتی می‌گرفتند

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس هرناندز مدافع فرانسوی بایرن مونیخ فاش کرد که داور می‌توانست یک پنالتی به سود بارسلونا اعلام کند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از چهارچوب دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل هم صف آرایی کردند. در نیمه اول شاگردان ژاوی بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و 5 الی 6 موقعیت خوب گلزنی را توسط پدری و روبرت لواندوفسکی از دست دادند تا باواریایی‌ها در نیمه دوم با گل‌های لوکاس هرناندز و لروی سانه با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند و کاتالان‌ها برای چندمین بازی متوالی نتوانند دروازه مانوئل نویر را باز کنند. 

یکی از صحنه‌های بحث برانگیز این دیدار، تکل آلفونسو دیویس روی پای عثمان دمبله بود که از نظر داور و حتی VAR خطا اعلام نشد. لوکاس هرناندز فرانسوی درباره این صحنه در ابتدا به شوخی به خبرنگاران گفت: "کدام پنالتی؟ از چه چیزی حرف می‌زنید؟"

او در ادامه افزود: "بله داور می‌توانست برای بارسلونا در آن صحنه پنالتی اعلام کند. در نهایت نتیجه همین است و تغییر نخواهد کرد. اگر تیمی بدون خوردن گل از زمین بیرون بیاید، قطعا لایق پیروزی بوده است. بارسلونا واقعا بهتر شده، اما گل‌ها اهمیت دارند و در روز سه شنبه آن‌ها خوش شانس نبودند."

"لواندوفسکی؟ خیلی خوب او را می‌شناختیم و توانستیم مهارش کنیم."

4416