صبوری سرمربی بایرن مونیخ در رابطه با مانه

صبوری سرمربی بایرن مونیخ در رابطه با مانه

پایگاه خبری فوتبالی - یولیان ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ عنوان کرد سادیو مانه برای تطبیق یافتن بیشتر با تیم به زمان نیاز دارد. 

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان گذشته با رقم 32 میلیون پوند از لیورپول به بایرن مونیخ پیوست و حالا وظیفه دارد تا جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند که با 50 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. مانه در دیدار سه شنبه شب مقابل بارسلونا عملکرد مناسبی نداشت و در نیمه دوم تعویض شد. 

به نقل از بیلد، ناگلزمان درباره روند نزولی مانه و ناکامی او در گلزنی در 4 بازی اخیر گفت: "او خرید جدید است و برای وفق پیدا کردن نیاز به زمان دارد. او دارد تلاش می‌کند. مطمئنم که او به زودی در ترکیب بایرن جا خواهد افتاد. اگر قرار باشد چیزی راجع به سادیو بگویم، ترجیح می‌دهم به خودش بگویم نه در رسانه‌ها. او در بازی مقابل بارسلونا در پست جدیدی به میدان رفت که در تمام دوران حضورش در لیورپول خیلی بازی نکرده بود. اینکه یک بازیکن جدید برای تطبیق پذیری نیاز به زمان داشته باشد، اصلاً چیز عجیبی نیست، چون محیط باشگاه بایرن مونیخ با لیورپول بسیار متفاوت است. هفته پیش نیز گفتم که انتظاراتم از سادیو بسیار بالاست."

4416