احتمال چرخش 180 درجه‌ای توخل رد شد

احتمال چرخش 180 درجه‌ای توخل رد شد

پایگاه خبری فوتبالی، یان کریستین دریسن مدیر اجرایی بایرن مونیخ تاکید دارد که توماس توخل حتی در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در پایان فصل بایرن را ترک خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، در ماه فوریه، بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام کرد که با توافق طرفین، با توماس توخل در پایان فصل قطع همکاری خواهد کرد. درست است که بایرن مونیخ بوندس لیگا را از دست داده، اما حضور آن ها در مرحله نیمه نهایی باعث شده تا بسیاری فکر کنند که این باشگاه ممکن است توخل را برای ماندن راضی کند و همچنین یک کارزار مجازی برای حفظ توخل توسط هواداران باواریایی راه افتاده.

به نقل از سایت گل، سه شنبه شب بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آرنا، دیدار دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در مقابل رئال مادرید برگزار کرد که در نهایت به تساوی دو بر دو رسید. 

حالا دریسن درباره احتمال ماندن توخل در بایرن گفت: "خیر. شما باید این تصمیم را در زمانی که گرفته شد، قضاوت کنید. آن زمان شرایط فرق داشت و حالا در وضعیت متفاوتی هستیم. هدف اصلی ما رسیدن به فینال است و امیدوارم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. اگر این اتفاق رخ دهد، همگی خوشحال خواهیم شد و با خوشحالی با یک دیگر قطع همکاری خواهیم کرد."

4416