عکس؛ تجدید دیدار دو آژاکسی سابق در شب شکست بارسلونا

عکس؛ تجدید دیدار دو آژاکسی سابق در شب شکست بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آژاکس بدون تردید یکی از پدیده های فصل 19-2018 فوتبال اروپا بود.

به گزارش فوتبالی، آژاکس در آن فصل به شکل ناباورانه ای رئال مادرید را با پیروزی چهار بر یک در برنابئو از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد و در یک هشتم نهایی نیز یوونتوس با رونالدو را تکمیل کرد. در حالی که تیم هلندی در آستانه تاریخ سازی و رسیدن به فینال قرار گرفته بود، آنها در آخرین لحظات در مقابل تاتنهام کامبک خوردند و حذف شدند. 

ماتیس دلیخت و فرنکی دی یونگ دو پرچمدار ستارگان جدید آژاکس و تیم ملی هلند در آن تیم بودند. فرنکی با وجود مشتریان پرشمار خود تصمیم گرفت که راهی بارسلونا شود به این امید که راه اسطوره فوتبال هلند یعنی یوهان کرویف را ادامه بدهد. دلیخت نیز راهی یوونتوس شد هر چند که در تورین نتوانست آن طور که باید و شاید هماهنگ شود و در تابستان گذشته به بایرن مونیخ ملحق شد.

بازی شب گذشته میان بارسلونا و بایرن مونیخ فرصتی بود تا دو رفیق قدیمی و دو محصول پرورش یافته در آکادمی آژاکس شب گذشته با هم ملاقات کنند. البته برنده این دوئل، باواریایی ها بودند اما ماتیس کلا بازی نکرد در حالی که فرنکی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. قطعا هر دو بازیکن در ادامه فصل تلاش می کنند به ترکیب اصلی تیم هایشان برسند.

4125