آبی و اناری شدن میدان ویژه جشن‌های رئال مادرید(عکس)

آبی و اناری شدن میدان ویژه جشن‌های رئال مادرید(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- بزرگداشت ملکه الیزابت منجر به رقم خوردن اتفاق عجیب در میدان ویژه رئال مادرید شد.

به گزارش فوتبالی، به دنبال درگذشت ملکه الیزابت دوم در روز پنجشنبه، در سرتاسر دنیا مراسماتی برای بزرگداشت ملکه فقید برگزار گردید اما مراسم بخصوصی در مادرید به اتفاق غیر منتظره‌ای منجر شد.

شهردار مادرید، ایزابل دیاز آیوسو از حزب محافظه کار بطور ویژه‌ای طرفدار بریتانیا است. وی در گذشته میدانی در مادرید را به اسم مارگارت تاچر برای گرامیداشت این نخست وزیر فقید نام گذاری کرد چرا که او را فردی تاثیر گذار می دانست. به دنبال درگذشت ملکه الیزابت سه روز عزای عمومی در این شهر اعلام شد.

به عنوان بخشی از این مراسم، تصمیم گرفته شد اماکن مهم شهر مادرید به رنگ پرچم بریتانیا روشن شوند یعنی قرمز و آبی. یکی از این مکان های مهم میدان سیبلس بود.

این موضوع برای طرفداران رئال مادرید توهین آمیز بود چرا که این میدان جایی است که طرفداران و بازیکنان این تیم برای جشن گرفتن پیروزی ها و قهرمانی ها در آن جمع می شوند و در نتیجه در این مراسم، مکان مورد علاقه هواداران رئال مادرید به رنگ بزرگترین رقیبشان یعنی بارسلونا درآمده است!

در واقع تشابه رنگ پرچم بریتانیا با رنگ بارسلونا موجب شده است تا میدان مهم هواداران رئال مادرید در پایتخت اسپانیا به رنگی در بیاید که آنها دوست ندارند.

1471