رستگاری لیورپول در دقیقه 89

رستگاری لیورپول در دقیقه 89

پایگاه خبری فوتبالی - لیورپول با برتری دو بر یک مقابل آژاکس موفق شد به اولین پیروزی‌اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپاا دست پیدا کند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته دوم مرحله گروه لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لیورپول و آژاکس از ساعت 23:30 سه شنبه شب به وقت تهران در استادیوم آنفیلد مقابل هم صف آرایی کردند. دو تیم در اولین هفته به نتایج متفاوتی دست پیدا کرده بودند. لیورپول در میان تعجب همگان در مقابل ناپولی با نتیجه چهار بر یک تحقیر شد، اما در آن سمت آژاکس توانست با نتیجه چهار بر صفر از سد رنجرز عبور کند. یورگن کلوپ می‌دانست که نبردن در این بازی ممکن است در ادامه برایش بسیار گران تمام شود. 

در نیمه اول، لیورپول مالک مطلق توپ و میدان بود و در دقیقه 17 محمد صلاح با پاس گل دیگو ژوتا دروازه آژاکس را باز کرد. ده دقیقه بعد محمد کودوس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه قرمزهای بندر مرسی ساید می‌توانستند دوباره گلزنی کنند، اما قدر موقعیت‌ها را ندانستند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند. 

در نیمه دوم از همان ابتدا لیورپول برای رسیدن به گل تلاش بسیاری کرد و چندباری نیز در یک قدمی رسیدن به گل دوم بود، اما آن‌ها هر دفعه ناکام ماندند تا اینکه در دقیقه 89 جوئل ماتیپ گل دوم را زد تا کلوپ و شاگردانش به 3 امتیاز بازی برسند. 

4416