دردسرهای کلوپ و لیورپول تمامی ندارد؛ مدافع اسکاتلندی نیز مصدوم شد

دردسرهای کلوپ و لیورپول تمامی ندارد؛ مدافع اسکاتلندی نیز مصدوم شد

پایگاه خبری فوتبالی - اندرو رابرتسون مدافع اسکاتلندی باشگاه لیورپول به جمع مصدومان پرشمار این باشگاه اضافه شد و بدین ترتیب دیدار حساس مقابل آژاکس را از دست خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه هفته گذشته از چهارچوب دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های ناپولی و لیورپول در استادیوم آرماندو مارادونا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، قرمزهای بندر مرسی ساید و فینالیست فصل گذشته این رقابت‌ها با نتیجه چهار بر یک تن به شکست داد. حال آن‌ها امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در استادیوم آنفیلد میزبان آژاکس آمستردام هستند. 

به نقل از سایت گل، یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی حامل خبر خوشی برای هواداران لیورپول نبود و اعلام کرد که رابرتسون به خاطر مصدومیتی که در دیدار مقابل ناپولی برایش پیش آمد، نمی‌تواند فعلاً برای آن‌ها به میدان برود. سرمربی سابق دورتموند گفت: "بله روبو مصدوم است و 100% آماده نیست. در ثانیه‌های پایانی مقابل ناپولی مصدوم شد و روز بعد تازه فهمید که مصدوم است. او تا بعد از تعطیلات ملی نمی‌تواند در دسترس باشد."

با مصدومیت رابرتسون، فرصت خوبی برای کستاس سیمیکاس مدافع یونانی فراهم خواهد شد که بتواند در لیگ قهرمانان از ابتدا به میدان برود.                                                           

4416