بازی لیورپول مقابل ناپولی مثل یک فیلم ترسناک بود

بازی لیورپول مقابل ناپولی مثل یک فیلم ترسناک بود

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول دیدار هفته گذشته تیمش مقابل ناپولی را به یک فیلم ترسناک تشبیه کرد و گفت که باید در مقابل آژاکس به خوبی واکنش نشان دهند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه هفته گذشته از چهارچوب دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های ناپولی و لیورپول در استادیوم آرماندو مارادونا مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، قرمزهای بندر مرسی ساید و فینالیست فصل گذشته این رقابت‌ها با نتیجه چهار بر یک تن به شکست داد. این باخت سنگین باعث شد تا بسیاری از رسانه‌های انگلیسی، سرنوشت کلوپ را مثل هم وطنش توماس توخل بدانند که بعد از شکست مقابل دینامو زاگرب در لیگ قهرمانان اروپا، از سمتش در چلسی برکنار شد.

به نقل از سایت اسکای اسپورتس، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم‌های لیورپول و آژاکس از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. کلوپ در این باره گفت: "باید واکنش خوبی نشان دهیم. آژاکس در وضعیت متفاوتی نسبت به ما قرار دارد. آن‌ها در حالت بازسازی قرار دارند و واقعا کارشان نیز خوب است."

"چند بار بازی مقابل ناپولی را نگاه کردم و واقعا شبیه یک فیلم ترسناک بود. باید در مقابل آژاکس دیگر آن اشتباهات مضحک و مسخره را تکرار نکنیم."

4416