نظر لوکادیا درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس

نظر لوکادیا درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا درخشش لوکادیا کار مدیران پرسپولیس را برای تمدید قرارداد این ستاره قرمزها سخت خواهد کرد؟

به گزارش فوتبالی، مدیران باشگاه پرسپولیس حالا یک ماموریت بسیار بزرگ دارند و آن، تمدید قرارداد یورگن لوکادیا است. مسئولیتی که بسیار دشوار به نظر می‌رسد، قرارداد لوکادیا به صورت یک ساله بسته شده و او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد، موضوعی که هواداران این تیم را نگران کرده است.

لوکادیا به پرسپولیس نیامده که برای همیشه در ایران بماند، او به خوبی می‌داند که در صورت تداوم درخشش در لیگ برتر، پیشنهادهایی نجومی از لیگ‌های عربی دریافت خواهد کرد،حتی حضور موقت او در این باشگاه نیز می‌تواند فرصت خوبی برای ترمیم خط حمله پرسپولیس باشد اما باشگاه حداقل باید این فرصت را برای خودش ایجاد کند که از ترانسفر شدن او به درآمدزایی برسد و لوکادیا را رایگان از دست ندهد. 

در این مقطع حفظ مرد گل‌زن هلندی درست به اندازه جذب او اهمیت دارد، همه هواداران پرسپولیس پس از درخشش این بازیکن در خط حمله قرمزها،خواهان ماندن این ستاره در تیم‌شان هستند.

لوکادیا درباره این موضوع گفته است: فکر می‌کنم صحبت کردن در خصوص این موضوع الان خیلی زود است. باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا سرمربی تیم از عملکرد من رضایت دارد یا خیر. من پرسپولیس و ایران را دوست دارم، هواداران هم به من لطف دارند. 

حالا باید منتظر ماند و دید که چه زمانی باشگاه پرسپولیس سراغ تمدید قرارداد لوکادیا خواهد رفت.

7655