گل‌های لوکادیا برابر با 5 مهاجم خارجی سابق پرسپولیس

گل‌های لوکادیا برابر با 5 مهاجم خارجی سابق پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم هلندی پرسپولیس نگرش هواداران و کادرفنی قرمزها را به بازیکنان خارجی تغییر خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، چهار بازی و چهار گل، این آمار یورگن لوکادیا ستاره هلندی پرسپولیس است، بازیکنی که در همین زمان کم، توانسته جای خودش را در بین محبوب‌ترین خارجی‌های چند دهه اخیر باشگاه پیدا کند. 

او مهم‌ترین نقش را در نتایج خوب هفته‌های گذشته این تیم و صدرنشینی شاگردان یحیی گل‌محمدی داشته است.

قرمزها فصل را با مهدی عبدی در نوک حمله شروع کرد و در دو بازی اول با وجود انبوه موقعیت‌های گل‌زنی، حتی یک گل هم به ثمر نرساند. در چهار بازی بعدی اما با حضور این مهاجم، پرسپولیس متحول شد و نمایش‌های کاملا متفاوتی را پشت سر گذاشت.

 خرید لوکادیا تصمیم بسیار مهمی از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس بوده است، رضا درویش که در پنجره نقل و انتقالات با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده بود، کمی دیر اما بالاخره این خرید بزرگ را انجام داد. این خرید حدود یک میلیون دلار هزینه روی دست باشگاه گذاشته اما حتی یک نفر هم وجود ندارد که به این هزینه معترض باشد، چراکه خرید بازیکن باکیفیت خارجی، هم‌ سطح این تیم و هم به طور کلی سطح فوتبال ایران را بالا می‌برد. 

نکته قابل توجه درباره لوکادیا که مورد توجه خبرورزشی هم قرار گرفته، تعداد گلهایی است که این بازیکن در چند هفته اخیر به ثمر رسانده است.

او در حالی چهار گل برای تیمش زده که مهاجمان خارجی سابق پرسپولیس – از شرزود تمیروف گرفته تا آنتونی استوکس و بودیمیر و براندائو و کریستین اوساگونا – در طول دوران حضورشان در پرسپولیس، روی هم، آماری مشابه این بازیکن داشتند. استوکس و براندائو که اصلا گل نزند. تمیروف و اوساگونا یک گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند و بودیمیر هم در تمام بازیهایی که برای این تیم به میدان رفت، فقط 2 بار موفق به گلزنی شد.

7655