نیمار یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین است

نیمار یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین است

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف گالتیه سرمربی پاریسن ژرمن به تعریف و تمجید از نیمار جونیور برزیلی پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، نیمار در فصل 2022-23 شروع بی نظیری داشته و توانسته تاکنون ده گل در نه بازی برای پاریسن ژرمن به ثمر برساند. البته کیفیت نیمار به همین بحث تمام کنندگی ختم نمی‌شود، بلکه ستاره سابق بارسلونا توانسته 7 پاس گل نیز بدهد. او در دیدار روز شنبه پاریسن ژرمن مقابل برست، تک گل تیمش را به ثمر رساند تا پاریسی‌ها به 3 امتیاز برسند.

به نقل از سایت گل، کریستوف گالتیه درباره درخشش این ستاره برزیلی گفت: "من همیشه او را یکی از بهترین بازیکنان روی کره زمین خطاب می‌کردم، اما حالا چیزهای بیشتری درباره او می‌دانم و هر روز او را در زمین تمرین نگاه می‌کنم. می‌بینید که او چگونه کار می‌کند. نیمار در تمرینات نیز بسیار سخت کوش و پرتلاش ظاهر می‌شود. همیشه با او قبل، حین و بعد از تمرینات صحبت می‌کنم. او روی خودش سرمایه گذاری بالایی کرده و البته به فکر تیم نیز می‌باشد. او بسیار حرفه‌ای و خوش اخلاق است. خیلی خوشحالم که چنین بازیکنی در تیم من حضور دارد."

نیمار در سال 2017 در یک انتقال پر سر و صدا با مبلغ 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاریسن ژرمن پیوست، اما تاکنون نتوانسته همراه این تیم در چمپیونزلیگ موفق شود. 

4416