مصدومیت نیمار به نفع پی‌اس‌جی خواهد بود

مصدومیت نیمار به نفع پی‌اس‌جی خواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - کریستوف دوگاری قهرمان سابق جام جهانی معتقد است که پاریسن ژرمن، بدون نیمار تیم بالانس‌تری خواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه پاریسن ژرمن رسماً تایید کرد که فصل برای نیمار به پایان رسیده و او تا 3 الی 4 ماه دیگر نمی تواند در تمرینات گروهی، حضور پیدا کند. عمل جراحی روی مچ پای نیمار، در روزهای آینده در دوحه قطر، انجام خواهد شد. نیمار در جریان دیدار با لیل در روز 19 فوریه مصدوم شد تا رکورد چهارمین مصدومیت از ناحیه مچ پا را در چهارمین سال متوالی را بزند. همچنین نیمار نمی تواند پاریس را در دیدار حساس با بایرن مونیخ که چهارشنبه شب در ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار خواهد شد، همراهی کند. 

به نقل از سایت گل، قهرمان جام جهانی 1998، کریستوف دوگاری به RMC Sport گفت: "فرصت بی نظیری نصیب کریستوف گالتیه شده، زیرا در هر مورد دیگری، او می بایست نیمار را نیمکت نشین می کرد. این تنها راه حل برای مشکلات پاریسن ژرمن بود. فکر می کنم این تیم بدون نیمار تیم متعادل تری شده است، چون 5 نفر عقب بازی می کنند و دو 2 نفر در خط حمله. گالتیه خوش شانس است که نیمار مصدوم شده."

با توجه به مصدومیت نیمار، رسانه‌های فرانسوی معتقدند که این ستاره برزیلی در لیست فروش پاریسن ژرمن قرار گرفته و ناصر الخلیفی به دنبال درآمد 100 میلیون یورویی از فروش نیمار است.

4416