پیروزی رئال مادرید با سوپرگل والورده، درخشش برزیلی‌ها و اولین گل خرید جدید

پیروزی رئال مادرید با سوپرگل والورده، درخشش برزیلی‌ها و اولین گل خرید جدید

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پنجم از رقابت های لالیگا، رئال مادرید و مایورکا به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را رئال مادرید با نتیجه 4 بر 1 به سود خود به پایان برد و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، اکنون رئال مادرید در هر 5 هفته ابتدایی به پیروزی رسیده است و بدین ترتیب یک شروع رویایی را در لالیگا داشته است و با دو امتیاز بیشتر از بارسلونا صدرنشین لالیگا است.

در این بازی در ابتدا این مایورکا بود که در دقیقه 35 توسط موریکی به گل رسید اما پس از آن در لاک دفاعی فرو رفت و رئال مادرید فشار آورد. گل اول رئال مادرید توسط فدریکو والورده در وقت های تلف شده نیمه اول به ثمر رسید و یک گل دیدنی بود. والورده با حرکت از زمین خودی توپ را وارد زمین حریف کرد و از پشت محوطه جریمه با شوتی دیدنی با پای چپ دروازه حریف را باز کرد.

گل دوم رئال مادرید توسط وینی جونیور در دقیقه 73 روی پاس رودریگو گوئس به ثمر رسید و در ادامه بازی خود رودریگو موفق شد روی یک حرکت انفرادی و دریبل زدن دو تا از بازیکنان مایورکا گل سوم را در دقیقه 89 به ثمر برساند.

گل چهارم هم توسط آنتونیو رودیگر روی سانتر تونی کروس در دقیقه 93 بازی به ثمر رسید و این بازیکن اولین گل خود را در رئال مادرید به ثمر رساند.

خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا

1470