بازگشت آقاجانیان به تیم ملی؟ بعید است!

بازگشت آقاجانیان به تیم ملی؟ بعید است!

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مربی سابق تیم ملی، دوباره دستیار کارلوس کی‌روش خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، اگر چه رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری‌اش اعلام کرد که او و همکارانش به دنبال رایزنی با مدیران فولاد برای حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی هستند اما حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد دیشب اعلام کرد که نکونام گفته دوست ندارد از این تیم جدا شود و به همکاری‌اش با تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهد داد.

در چنین شرایطی و بر اساس برخی اخبار غیررسمی، اگر حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی منتفی شود، این احتمال وجود دارد که مارکار آقاجانیان دستیار کارلوس کی‌روش در دوران حضور او در تیم ملی، دوباره همکار او شود. البته با توجه به جمیع جهات چنین اتفاقی بعید به نظر می‌رسد.

آقاجانیان که با یک روزنامه غیرورزشی صحبت کرده، در واکنش به این موضوع، به فدراسیون فوتبال چراغ سبز نشان داده و گفته است:" تا این لحظه صحبتی نشده است و اگر صحبتی شود هر کاری و کمکی بتوانم دریغ نخواهم کرد. در هر صورت دو دوره در جام‌جهانی بودم و حاضرم این تجربه را در خدمت ملی‌پوشان قرار دهم تا حداقل این تیم یک گام دیگر شرایطش بهتر شود."

حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاق جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد و آیا فدراسیون، کلا قید نکونام را می‌زند و سراغ آقاجانیان می‌رود یا اینکه تاج سعی می‌کند هر طور شده رضایت نکونام و مدیران فولاد را جلب کند.

1984