مهاجم سابق بارسلونا چند دقیقه برای سرمربی اخراجی بازی کرد؟

مهاجم سابق بارسلونا چند دقیقه برای سرمربی اخراجی بازی کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ ارتباط و صمیمیت ویژه ای با توماس توخل داشت و از این که دوباره قرار بود با این سرمربی کار کند بسیار خوشحال بود اما به نظر می رسد که این همکاری دوامی نداشت و با اخراج توخل اکنون اوبامیانگ مربی محبوب خود را از دست داده است و منتظر آمدن سرمربی جدید چلسی است.

به گزارش فوتبالی، پیر امریک اوبامیانگ که نیم فصل گذشته را در بارسلونا حضور داشته است، به طور رسمی در این تابستان از بارسلونا جدا شد و راهی چلسی شد تا بارسلونا بتواند حساب های مالی خود را به تعادل برساند. اوبامیانگ در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود که به طور رسمی به چلسی پیوست و از این اتفاق خوشحال بود و در اولین مصاحبه خود در چلسی گفت که خوشحال است که دوباره قرار است برای توماس توخل بازی کند.

اما اکنون توخل اخراج شده است. اوبامیانگ در اولین بازی خود در چلسی که مقابل دیناموزاگرب بود و چلسی در آن با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، 59 دقیقه بازی کرد و در این دقیقه تعویض شد تا بدین ترتیب کلا همکاری اوبامیانگ و توخل 59 دقیقه دوام بیاورد و او سرمربی محبوب خود را از دست بدهد. اوبامیانگ و توخل پیش‌تر در دورتموند با هم کار کرده بودند.

1470