عکس؛ مهاجم تازه‌وارد چلسی تماشاگر پیروزی هم‌تیمی‌هایش

عکس؛ مهاجم تازه‌وارد چلسی تماشاگر پیروزی هم‌تیمی‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در اولین بازی پس از پنجره نقل و انتقالات توانست در مقابل وستهام پیروزی ارزشمندی را با نتیجه دو بر یک کسب کند.

به گزارش فوتبالی، تیم توخل که با گل آنتونیو عقب افتاده بود، کامبک زد و با گلهای چیلول و هاورتز پیروزی ارزشمندی را به دست آورد. در حقیقت هواداران این تیم تا دقیقه 88 منتظر ماندند تا پیروزی تیمشان را ببینند. چلسی پرهزینه ترین تیم نقل و انتقالات تابستان فوتبال اروپا بوده است و انتظار می رود که هزینه های آنها جواب بدهد.

آخرین خرید چلسی نیز پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی بود. این مهاجم در زمستان گذشته بافسخ قراردادش با آرسنال راهی بارسلونا شده بود اما خیلی زودتر از حد انتظار به لندن برگشت تا در ترکیب دشمن همیشگی آرسنال یعنی چلسی بازی کند. 

اوبامیانگ البته فعلا نمی تواند در چلسی بازی کند. حمله سارقان به منزلش باعث شکستگی فک این بازیکن شده است و به همین خاطر فعلا باید با ماسک ویژه تمرین کند تا بتواند با آمادگی کامل به میادین برگردد. اوبامیانگ اما به استمفوردبریج رفت تا از نزدیک تماشاگر بازی هم تیمی هایش باشد و به آنها روحیه بدهد. قطعا فوتبالدوستان انگلیسی خیلی دوست دارند که به زودی ستاره گابونی را در میادین فوتبال ببینند.

4125