عکس؛ اولین بازی مهاجم سابق بارسلونا در چلسی با ماسک ویژه

عکس؛ اولین بازی مهاجم سابق بارسلونا در چلسی با ماسک ویژه

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در هفته اول از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموزاگرب کرواسی رفته است و در این بازی یک چهره ویژه را در ترکیب خود دارد.

به گزارش فوتبالی، پیر امریک اوبامیانگ که پس از نیم فصل حضور در بارسلونا راهی چلسی شد، اکنون در اولین بازی خود برای آبی های لندن به مصاف دیناموزاگرب رفته است و بدین ترتیب کار خود را در چلسی استارت زده است.

در این بازی اوبامیانگ در خط حمله چلسی در کنار کای هاورتز و رحیم استرلینگ درون ترکیب چلسی قرار گرفته است و بدین ترتیب در نوک خط حمله چلسی به میدان می رود. او که قبلا مهاجم آرسنال بوده اکنون در چلسی بازی می کند تا پیراهن تیم آبی پوشان لندن را هم بر تن کرده باشد.

اوبامیانگ در این بازی با ماسکی ویژه به میدان رفته است و بدین ترتیب چهره خاصی به خود گرفته است چرا که او به نظر می رسد مصدومیتی پس از درگیری با سارقان منزلش داشته است و از این ماسک محافظ استفاده کرده است تا دچار مشکل نشود.

توخل ارتباط خوبی با اوبامیانگ دارد و به همین جهت او را جذب کرده است و اکنون باید دید که عملکرد او در جمع آبی پوشان لندن به چه شکل خواهد بود. توخل قبلا در دورتموند با اوبامیانگ کار کرده است.

1470